Na skróty

Forum ogrodnicze  zapraszamy klik

niedziela, 16 czerwca 2013

Rozmnażanie jagody kamczackiej --> Rozmnażanie borówki amerykańskiej z gałązek zielnych , półzdrewniałych forum , blog

Rozmnażanie jagody kamczackiej z gałązek zielnych , pół-zdrewniałych . 
Rozmnażanie borówki amerykańskiej  z gałązek zielnych , pół-zdrewniałych .
Obcinamy gałązki od jagody i borówki. W moim przypadku to odmiany : 

Jagoda kamczacka 
 1: Atut
 2: Czelabinka 
 3: Dlinnopłodna
Borówka amerykańska 
 1: Chandler
 2: Duke
 3: Nelson ???

Po obcięciu gałązek   ( w moim przypadku obciąłem dolne listki ) , gałązki wsadziłem do ukorzeniacza typu B . Potem gałązki trafiły do ziemi substral + ziemia do kwiatów przepuszczalna . Podlałem i teraz stoją sobie w altanie w temp około +23 stopni .





Niektórym  obciąłem górę i poobrywałem listki . Zobaczymy czy coś się przyjmie.
Smacznego   :)



  1. NIESTETY ALE SIĘ NIE UDAŁO 
  2. KONTYNUACJA -->   http://ciekawerosliny.pl/forum/viewforum.php?f=28



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za komentarz Zapraszamy na forum http://ciekawerosliny.pl